Searching...
Tuesday, March 17, 2015
5:56 PM 0

6 Gambar fesyen PELIK Rozita Che Wan di majlis harijadi Isteri Dato' Aliff Syukri


Beberapa hari yang lalu telah berlangsung majlis sambutan ulang tahun kelahiran Datin Nur Shahida, isteri kepada pengasas D’Herb Dato’ Aliff Syukri.

Majlis yang diadakan di sekitar kediaman Dato’ Aliff itu berlangsung dengan cukup meriah malah turut dihadiri oleh beberapa orang selebriti terkenal tempatan seperti Rozita Che Wan, Fasha Sandha, Lisdawati dan ramai lagi. 

Pelbagai fesyen yang digayakan oleh artis yang hadir pada majlis tersebut namun penampilan Rozita Che Wan paling mencuri tumpuan dan membuatkan ramai tertanya-tanya.

Semoga Rozita Che Wan terus istiqamah dalam berhijab kerana hijrah Rozita Che Wan tersebut sentiasa dinanti-nantikan peminat.

Baca lanjut dari sumber asal : Kakionline


Rozita Che Wan kini berpurdah?

Wow... tak sangka sungguh, sejak mengambil keputusan bertudung beberapa minggu lalu, Rozita Che Wan sekali lagi mengejutkan ramai apabila tampil berpurdah buat pertama kali.

Kami yakin, individu yang paling terkejut ialah suaminya, Zain Saidin. Tak sangka begitu cepat sekali perubahan imej peribadi Che Ta.

Confirm ramai artis lelaki semakin makan hati dan tak senang duduk. Hehe. Jom tengok 4 foto Rozita Che Wan kini berpurdah.






0 comments:

Post a Comment